۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85421668
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مسئولانی که در پیشرفت پاکدشت همراه نباشند کنار گذاشته می‌شوند

پاکدشت -ایرنا- فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید براینکه اگر مسئولی نتواند در پیشبرد کارها همراه باشد کنار گذاشته می شود گفت : ما به دنبال تغییر و تحول هستیم تا این مسیر را دنبال کنیم، همچنان که نگاه دولت سیزدهم نیز مردمی بودن، فسادستیزی، نگاه و رویکرد جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاضل کارخانه روز سه شنبه در نشست خبری پایان سال با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار داشت: فعالیت خبرنگاران در انتشار اخبار و نقد دلسوزانه، روشنگری و آگاه‌سازی در حوزه شهرستان پاکدشت از مسئولیت‌های اجتماعی آنها است.

وی افزود: از خبرنگاران انتظار می‌رود در این عرصه مدیران دستگاه‌های اجرایی را یاری کنند تا مسئولیت اجتماعی خود را به نحو شایسته انجام دهند.

فرماندار پاکدشت با انتقاد از برخی‌ اقدامات در پررنگ جلوه دادن نقاط ضعف این شهرستان، بیان داشت: برخی‌ها عامدانه، جاهلانه و نادانسته به دلیل عدم توجه نسبت به برخی موضوعات این کارها را انجام می‌دهند.

کارخانه با اشاره به آثار منفی برخی فعالیت‌ها در فضای مجازی بعضی از سیاسیونی که به نظر می‌رسد به دنبال بزرگنمایی نقاط ضعف هستند، افزود: این در حالی است که در کنار نقاط ضعف باید نقاط قوت را نیز پررنگ جلوه داد.

فرماندار: مسئولانی که در پیشرفت پاکدشت همراه نباشند کنار گذاشته می‌شوند

وی تاکید کرد: برنامه امپریالیسم رسانه‌ای ترویج نگاه منفی نسبت به ارزش‌ها، شهرها و مناطق و موضوعات داخلی کشور است.

فرماندار پاکدشت به ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: تلاش ما در راستای امیدآفرینی می‌تواند برنامه‌های دشمن را خنثی کرده و نقش بر آب کند.

کارخانه به نقش بی‌بدیل رکن مهم مردم‌سالاری در حوزه امیدآفرینی اشاره کرد و افزود: مدیران باید در زمان مدیریت همه تلاش خود را برای ادای تکالیف در جهت پیشبرد کارها به کار بسته و سپس مسئولیت‌ها را مسئولان بعدی تحویل دهند.

وی گفت: باید از توان و پتانسیل شهرستان پاکدشت در حوزه‌های مردمی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به طور ویژه بهره برد و تحقق این مهم در گرو همیاری، همدلی و مساعدت همگانی خصوصأ اصحاب رسانه و فعالان عرصه فضای مجازی است که نقش مهمی در جریان‌سازی و امیدآفرینی داشته و می‌توانند در عرصه مقابله با تحریف پیش‌قراول باشند.

فرماندار پاکدشت از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی خواست با ایجاد این فضای توأم با همدلی و هم‌افزایی و صداقت در اطلاع‌رسانی چهره شهرستان پاکدشت را به سمت خودِ واقعی آن پیش برده و معرف این شهرستان در ایران اسلامی باشند.

کارخانه اظهار داشت: در یک مسیر حول محور وحدت در حال حرکت هستیم، همانگونه که امروز وحدت و همدلی نیاز شهرستان پاکدشت حرکت بر این محور با نگاه به حوزه کار است، برای پیشرفت شهرستان پاکدشت باید اختلاف نظرات را کنار گذاشت و در مسیر حرکت بر محور وحدت تأکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه پاکدشت به جای پرداختن به حواشی، نیازمند پرداختن به متن است، ادامه داد: اگر احساس کنیم کسی دنبال حاشیه است، کنار گذاشته می‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت اضافه کرد: اهل سیاسی بازی نبوده اما آدم کار سیاسی هستیم، دنبال سیاسی کاری نبوده اما ادبیات و مقدمات کار سیاسی را بلدیم و به آن عمل می‌کنیم.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha