۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85421677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی ۶ میلیارد ریال فروش داشت

بجنورد-ایرنا- دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی گفت:‌ این نمایشگاه با فروش ۶ میلیارد ریال محصولات و کتب قرآنی امروز دوشنبه به کار خود پایان داد.

رضا رضایی در این خصوص به ایرنا اظهار کرد: از این میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مختص بخش غرفه های پوشاک اسلامی و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم مرتبط با کتب دینی و قرآنی، ادعیه و سایر محصولات فرهنگی و قرآنی است.

وی افزود:‌ چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد با ۹ هزارو ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی دایر شد.

دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی تصریح کرد: در این نمایشگاه، ۱۷ ناشر از میان ناشران استانی و هفت ناشر کشوری حضور داشتند و همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس های اسلامی و ایرانی اختصاص داشت.

وی افزود:‌ برپایی کرسی های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی و ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha