«داریوش امانی» افزود: با وجود تلاش همکاران ما در راهداری، با این منابع مالی محدود به طور قطع برای نگهداری با مشکل مواجه خواهیم شد. در همه کشورها بهمنظور تامین منابع مالی این مهم، درآمدهایی همچون عوارض خودرویی، عوارض سوخت، عوارض جادهای یا ترکیبی از این سه مورد در نظر گرفته میشود؛ به طور مثال در ترکیه ٧٠ درصد هزینه سوخت، در زیرساختها هزینه میشود اما چنین امکانی در کشورمان وجود ندارد.
به گفته وی، در کشور طبق استعداد افزایش گواهینامه و ناوگان، از زیرساخت لازم برخوردار نیستیم که دلیل اصلی آن کمبود منابع مالی است.
نظر شما