۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85422826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین است

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85422826
ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین است

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه های استان خبر داد و گفت: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه از صبح و با توجه به مسدودن شدن جاده چالوس و سرریز شدن ترافیک این مسیر به استان قزوین، با ترافیک سنگین و پرحجم روبرو بودیم اما حادثه ناگواری در سطح جاده های این استان نداشتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی چند ساعت گذشته با خشک شدن سطح جاده ها با لغزندگی ها نیز روبرو نیستیم و تنها توصیه ما به رانندگان راندن با احتیاط و حرکت با سرعت مطمئنه است.

به گفته وی، ترافیک هم اکنون در لاین شمالی آزادراه های قزوین - کرج، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲، قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: تمامی گشت های پلیس راه استان در حال حاضر آماده باش ۱۰۰ درصد بوده و در تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی، فرعی و آزادراه ها مستقر هستند و به زودی نیز از امکانات گروه های جهادی نیز برای تامین مسیرهای ارتباطی در استان هم کمک خواهیم گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha