۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85423671
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بارندگی ها در قزوین پایانی ندارد

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85423671
بارندگی ها در قزوین پایانی ندارد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اشاره به ورود یک سامانه بارشی جدید از بعدازظهر جمعه به استان، گفت: سامانه یاد شده تمامی منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

مریم بهروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، از امروز تا ظهر جمعه / فردا/ وضعیت جوی استان قزوین پایدار و شاهد آسمان صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: به دلیل گذر متناوب امواج تراز میانی جو و افزایش ابر از بعداظهر جمعه تا یکشنبه هفته آینده و در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان بارش های رگباری با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود یک سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه هفته آینده به استان، خاطرنشان کرد: در خصوص نوع فعالیت این سامانه در روزهای آینده از سوی این اداره کل اطلاع رسانی ها لازم صورت می گیرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که با حضور سامانه بارشی روزهای گذشته در سطح منطقه، آوج با ۴۶ و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی با ۲۵ میلی متر بیشترین میزان بارندگی ها را به خود اختصاص دادند و در مرکز استان نیز میزان بارش ها ۱۷ میلی متر به ثبت رسیده است.

بهروزی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آوج با صفر و بویین زهرا با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۲ تا ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha