۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85424152
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور استاندار خوزستان در محفل قرآنی ایتام بهزیستی خوزستان

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در دومین روز از سال نو و نهمین روز از ماه مبارک رمضان در محفل قرآنی ایتام مرکز فتح المبین اهواز وابسته به سازمان بهزیستی استان حضور یافت.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب عصر پنجشنبه با تعدادی از ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی در شیرخوارگاه و مرکز نگهداری ایتام فتح‌المبین اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان در جمع ایتام حضور یافت و در آیینی هدایایی نیز به کودکان و نوجوانان مرکز نگهداری ایتام فتح‌المبین اهواز اهدا کرد.

برپایی نماز مغرب و عشا، بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، رسیدگی به مسایل و مشکلات ایتام، پیگیری مسائل و زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی ایتام از دیگر اهداف بازدید علی اکبر حسینی محراب بود.



۱۲ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در خوزستان فعال است

مدیرکل بهزیستی خوزستان نیز در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ۱۲ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در استان فعال است.


مهران کریمیان افزود: با مشارکت خیران و موسسات خیریه بیش از ۲۳۰ کودک و نوجوان بی سرپرست در مراکز شهرستان های اهواز، بهبهان و شوش حضور دارند.

وی ادامه داد: این مراکز به همت دولت و نظام به صورت خانه‌های شبیه خانواده احداث شده‌اند که کودکان زیر نظر کارشناس فرهنگی، مذهبی و مددکاران، تربیت و پرورش می یابند.


وی اضافه کرد: تمام تلاش خیران و موسسات خیریه، تربیت این کودکان به بهترین شکل ممکن از نظر اجتماعی و فرهنگی است تا برای این کشور اسلامی موثر باشند.

بر اساس این گزارش؛ سازمان بهزیستی این کودکان را تا سن ۱۸ سالگی نگهداری می‌کند تا زندگی سالمی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha