کنعانی‌زادگان: بازیکنان جدید باید قدر پیراهن تیم ملی را بدانند

تهران- ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال ایران، گفت: همیشه قلعه‌نویی و بازیکنان باتجربه به نفرات جوان تیم می‌گویند که باید قدر پیراهن تیم ملی را بدانید چون نماینده ۸۰ میلیون نفر هستید.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان که ۲ گل در برتری پنج صفر تیم کشورمان مقابل ترکمنستان به‌ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد، در نشست خبری، اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم دل مردم عزیزمان را در روزهای اول عید شاد کنیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. خوشبختانه تمام وظایفی که کادرفنی که گفته بودند توانستیم به خوبی انجام بدهیم.

وی در خصوص آمدن نفرات جدید در اردوی تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان بگذارم. ما بازیکنانی که از سال‌های قبل بودیم وظیفه داریم چه در داخل زمین چه بیرون زمین با بازیکنان صحبت کنیم. چون این بازیکنان در آینده جایگزین ما خواهند شد و امیدوارم بتوانند در آینده دل مردم را شاد کنند.

مدافع تیم ملی ایران، یادآور شد: دیدیم امین حزباوی و سامان فلاح بازی کردند. همیشه قلعه‌نویی و بازیکنان باتجربه تیم می‌گویند باید قدر پیراهن را بدانید چون نماینده ۸۰ میلیون نفر هستید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha