۳ فروردین ۱۴۰۳، ۶:۴۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85424244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

الرشق: ارتش رژیم اشغالگر از اخلاق و انسانیت بویی نبرده است

تهران-ایرنا- «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد جمعه تاکید کرد: ارتش رژیم اشغالگر از اخلاق و انسانیت بویی نبرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این مقام حماس اظهار کرد: صحنه‌های قتل عامدانه غیر نظامیان فلسطینی به دست ارتش جنایتکار "اسرائیل" در غزه یک جنایت جنگی وحشیانه است.
وی تصریح کرد که این جنایات ثابت می‌کند ارتش رژیم اشغالگر را گروهی جنایتکار تشنه به خون که فاقد هرگونه اخلاق، ارزش انسانی و ناقض تمامی قوانین و معاهدات بین‌المللی هستند، تشکیل می‌دهد.

الرشق تاکید کرد که این جنایت نیز باید به پرونده محاکمه دشمن اشغالگر در دیوان دادگستری بین‌المللی به سبب نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین افزوده شود.

وی اعلام کرد: سلاحی که غیرنظامیان فلسطینی با آن کشته می‌شوند، سلاحی آمریکایی است و این موجب خواهد شد بایدن و دولت او در این جنایات شریک باشند و آن‌ها کاملا در این باره مسؤول هستند و باید به عنوان جنایتکار جنگی مورد پیگرد قرار گیرند.

بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی، در حملات چند روز گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه بیش از ۶۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه بار دیگر به طور وحشیانه با حمله به بیمارستان شفا در غزه، این مرکز بهداشتی را به محاصره خود در آوردند.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در ۴۰ نوبت این بیمارستان و مناطق اطراف آن را بمباران کرده است.

رژیم صهیونیستی با توجیه این یورش، ادعا کرده بود که گزارش‌هایی مبنی بر حضور فرماندهان ارشد مقاومت حماس در داخل بیمارستان را دریافت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha