هنرجو: شعار رهبری هدف و مسیر را مشخص کرد/ به جوانان نخبه اعتماد کنیم 

تهران-ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت گفت: سال ۱۴۰۳ را در شرایطی آغاز کردیم که از سوی رهبری جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان هدف، نامگذاری شده و همه باید در این راستا حرکت و فعالیت کنیم.

مجید هنرجو صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شعار تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: بدون شک برای هر فعالیت و برنامه‌ای، نیاز به یک مدیریت قوی و هدفمند داریم و برای آنکه به این هدف برسیم باید با خرد جمعی و کار گروهی و البته صبر و شکیبایی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: حضور مردم در تمام عرصه‌ها نشان داده است که اگر اتحاد و همدلی باشد همه موانع را می‌توان از پیش رو برداشت و ملت شریف ایران، این را بارها به اثبات رسانده است. اگر به سیر تاریخ ایران نگاه کنید، خواهید دید که مردم ایران بارها با همدلی از تنگناهای تاریخ به سلامت عبور کرده‌اند و این بار نیز با شعار جهش تولید با مشارکت مردم، برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ به یادگار خواهند گذاشت.

رئیس فدراسیون اسکیت با تاکید بر فعالیت در حوزه ورزش گفت: با توجه به طیف گسترده و قشر کثیری که در ورزش ایران وجود دارد، باید به جوان‌ها و نخبگان اعتماد کرد و خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و در راس آن کیومرث هاشمی به عنوان وزیر نیز روی این مقوله تاکید بسیار دارد. فضا برای حضور و فعالیت جوانان نخبه در ایران فراهم است و بدون شک باید از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل بهره برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha