اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان به ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر رسید

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان (از ۲۷ اسفند پارسال تا ۶ فروردین ۱۴۰۳)، به ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر روز مسافر رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمد قویدل روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: تا صبح امروز دوشنبه ۶ فروردین ماه، ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر روز در قالب ۶ هزار و ۲۱۷ خانواده در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ ستاد اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروزی در استان فعال است، بیان کرد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش اظهار کرد: حفظ شان و حرمت مهمانان نوروزی و به‌ویژه خانواده‌های فرهنگیان، اولویت نخست آموزش و پرورش است.

قویدل یادآور شد: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

پذیرش نوروزی فرهنگیان در هرمزگان از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی به استان همچنان مربوط به نواحی یک و ۲ شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha