بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر، مصیبت جنایت صهیونیست‌ها را سنگین‌تر می‌کند

قم - ایرنا - آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی ضمن محکومیت جنایات دردناک صهیونیست‌ها در غزه تاکید کرده است: بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر، مصیبت این جنایت‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در این پیام که عصر دوشنبه در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی منتشر شده آمده است: در ایام رمضان المبارک ادامه کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه خصوصاً حادثه بیمارستان شفا در روز گذشته توسط خونخوارترین و جنایتکارترین افراد از بشر، قلب هر انسان آزاده را بدرد می آورد و بی تفاوتی حکام به ظاهر مسلمانان و کشورهای مدعی حقوق بشر این مصیبت را سنگین تر می‌کند.

پیام ادامه یافته است: در این شبهای با فضیلت از خداوند متعال بخواهیم تا طومار ظالمان بویژه رژیم جعلی صهیونیست برچیده و ملت های مظلوم خصوصاً غزه به آزادی و پیروزی نهایی دست بیابند.

به گزارش ایرنا، یک هفته است که بیمارستان شفا در غزه و محوطه آن به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی بویژه زنان و کودکانی که در آنجا پناه گرفته‌اند، در محاصره شدید و غیرانسانی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی قرار داشته و رژیم یادشده با ارتکاب جنایاتی هولناک در این بیمارستان، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

متأسفانه ظرف چند روز گذشته در اثر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، ۱۸۰ تن از بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در بیمارستان شفا به سبب حملات کور و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را از دست داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در معرض مرگ تدریجی قرار دارند.

در این میان گزارش های تکان دهنده‌ و هولناکی در خصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان فلسطینی محبوس در این بیمارستان نیز شنیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha