بهینه‌سازی یک‌هزار و ۵۷۰ دستگاه چراغ در طرح اصلاح روشنایی معابر نوروزی اراک

اراک - ایرنا - قایم‌مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک، از بهینه‌سازی یک‌هزار و ۵۷۰ دستگاه چراغ در طرح اصلاح روشنایی معابر نوروزی این شهرستان خبرداد.

امید رفیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اصلاح این چراغ‌ها با فعالیت چهار تیم به صورت شبانه‌روزی و در راستای رضایتمندی شهروندان و بهینه‌سازی روشنایی معابر طی ۱۵ روز عملکرد جهادی صورت گرفت.

وی بیان کرد: خاموشی یک‌هزار و ۲۰۰ مورد در نقاط شهری، ۳۷۰ مورد در ۱۲ روستا، ۲۵ مورد به شکل منطقه‌ای و کلی که از طریق تماس‌های مردمی به سامانه ۱۲۱ وسامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اعلام شده بود، برطرف شد.

قایم‌مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک ادامه داد: بیش از ۲ هزار ‌و ۶۰ دستگاه چراغ جدید سال گذشته در این شهرستان نصب و ۹۰۰دستگاه چراغ فرسوده و پرمصرف به LED تبدیل شد.

رفیعی اظهار کرد: حدود یک‌هزار و ۳۰۰ متر شبکه سرقتی روشنایی معابر هم طی سال گذشته اصلاح شد.

وی با بیان اینکه با فعالیت مستمر ۱۰ تیم تعمیراتی و عملیاتی تامین روشنایی ۸۰ هزار دستگاه چراغ منصوبه توزیع برق شهرستان اراک محقق شده است، گفت: رفع بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ مورد خاموشی شهری، چهار هزار خاموشی موردی روستایی در ۸۷ روستای تحت پوشش و ۳۰۰ خاموشی کلی و فیوز رفتگی ناشی از سرقت‌ها و اتصالی شبکه در طول سال ۱۴۰۲، از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

قایم‌مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک افزود: انتظار است مردم هرگونه خاموشی روشنایی معابر و یا سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱یا شماره تماس ۱۲۱ اطلاع دهند.

بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان اراک ساکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha