۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85427955
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر نازل های سوخت زنجان در حال انجام است

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85427955
نظارت بر نازل های سوخت زنجان در حال انجام است

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: نازل های سوخت مایع در ایام نوروز و با افزایش مسافرت‌های نوروزی در راستای نظارت طرح عیدانه در حال انجام است.

مهدی قهرمانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور حسن نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت مایع، صحت عملکرد این نازل ها در ایام نوروز با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان و در قالب طرح عیدانه مورد کنترل قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون ۳۱۷ نازل در قالب این طرح مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفته است.

این مسوول ادامه داد: آزمون و نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و جایگاه های عرضه سوخت، با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف و جلوگیری از کم فروشی و زیاد فروشی که امری ضروری است، انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: در سالی که گذشت تعداد ۲ هزارو ۲۱۸ آزمون نازل سوخت مایع، مورد صحت سنجی قرار گرفت و در مورد نازل های سوختی که ‌خارج از حدود استاندارد بودند، اقدامات و پیگیری های لازم جهت اصلاح، تنظیم و آزمون مجدد آنها انجام شد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان با اشاره به الزامی بودن نصب برچسب تاییدیه استاندارد بر روی تمامی نازل های سوخت مایع، از هم استانی ها و مسافران نوروزی خواست: در زمان استفاده از نازل های عرضه سوخت مایع، به تاییدیه و تاریخ انجام آزمون توجه کرده و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق سامانه مردم دار به نشانی http://۱۵۱۷.inso.gov.ir یا شماره تماس ۱۵۱۷ به این اداره کل گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha