۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85428746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جمعیت هلال احمر کشور: پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

قزوین - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه امداد نجات انجیلاق باید با دریافت اعتبارات لازم تا پایان امسال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، اظهار کرد: برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسوول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور: پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

سالار ولایتمدار، نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پایگاه امدادی انجیلاق در صورت راه‌اندازی مرکز امداد هوایی، می تواند فعالیت های مربوط به غرب کشور را نیز عهده دار باشد.

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: تقویت مراکز امداد و نجات کشور یکی از مهمترین موضوعاتی بوده که از نظر اعتباری نیازمند نگاه کلان است.

گفتنی است، نخستین پایگاه تخصصی امداد و نجات استان قزوین در مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار و در محدوده انجیلاق در حال احداث است که تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این پایگاه شامل انبار، ساختمان اداری، پد بالگرد، بخش آموزش، سگ‌های تجسس و امکانات چند منظوره است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه سفر یک روزه خود، از پایگاه نوروزی امداد و نجات میدان مینودر در قزوین نیز بازدید به عمل خواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha