امسال استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از توقع بود/ چاپ آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت

 تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال برگزاری نمایشگاه قرآنی یک تجربه خیلی خوب بوده و علی‌رغم اینکه آغاز به کار نمایشگاه همزمان با روز اول سال نو بود، اما استقبال بیش از توقع ما انجام شده است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی عصر چهارشنبه در شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، اظهار داشت: اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد و جلسات آن به صورت منظم برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما در نمایشگاه قرآن امسال از ۲۶ کشور مهمان داریم و برخلاف دوره‌های قبل که بخش بین‌الملل بسیار نحیف بود، امسال این بخش فوق‌العاده بوده و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه قرآن فعالیت‌های بسیار متنوعی مانند رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تا مراسم ازدواج ۲۰ زوج انجام شد.

اسماعیلی درباره رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تاکید کرد: تا امروز ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت (ع) آماده شده که تا پایان ماه رمضان به چاپ می‌رسد و چاپ این آثار تا ۱۰۰ جلد هم ادامه خواهد داشت که آثار بسیار قابل توجهی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha