۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85429288
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان

شاهرود - ایرنا - ماموران پلیس انتظامی استان سمنان طی دو عملیات اطلاعاتی و منسجم موفق به کشف بیش از ۲۴۰ هزار قلم کالای خوراکی، غیربهداشتی و همچنین ۲ تن چوب تاغ قاچاق شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی استان سمنان روز پنجشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا و بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و همچنین اقدام‌های لازم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود مقادیر زیادی کالای خوراکی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال که در انباری واقع در شهرک صنعتی سمنان احتکار شده بود، آگاه شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ئی با بیان اینکه ماموران با اشراف اطلاعاتی محل انبار را شناسایی و از درستی موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از هماهنگی قضایی، همراه با نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به انبار مورد نظر اعزام و بازرسی‌های لازم انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ادامه داد: در بازرسی دقیق از این انبار، ۲۴۳ هزار و ۹۷۶ قلم کالای خوراکی شامل روغن، شکر، انواع کنسرو، رب گوجه فرنگی و همچنین انواع مواد شوینده و بهداشتی بدون مجوز و مدارک لازم در خصوص ثبت در سامانه انبارها کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی به مرجع قانونی خبر داد و تصریح کرد: اختلال در توزیع کالا و ثروت و همچنین معطل گذاشتن قدرت خرید مردم از آثار سوء احتکار به شمار می‌رود و از دیگر نتایج منفی آن می‌توان به تحت فشار قرار گرفتن اقشار مستضعف اشاره کرد.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه مبارزه جدی با احتکار و قاچاق کالا جزء اولویت‌های اصلی کار پلیس است، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه انبار (دپو) و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی

فرمانده انتظامی میامی از کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق توسط ماموران پاسگاه مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح استقبال از بهار و برخورد با قاچاق منابع طبیعی ماموران پاسگاه مرکزی با اشراف اطلاعاتی در جریان تردد یک دستگاه کامیون در بیابان‌های حوزه استحفاظی قرار گرفتند.

سرهنگ حسین عجم با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به منطقه مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران انتظامی خودرو شناسایی شده را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون متوجه بارگیری چوب تاغ قاچاق توسط راننده شدند، ابراز کرد: پس از گشت‌زنی در منطقه محل دپوی چوب‌های تاغ نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی میامی با اشاره به اینکه چوب‌های تاغ به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد، اظهار کرد: با اعتراف راننده متخلف پرونده وی تکمیل و راهی دادسرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha