بیش از ۱۵ میلیون تن کالا از مسیر ریلی هرمزگان جابجا شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان گفت: ۱۵ میلیون و ۶۲ هزار و ۶۶۱ تن کالا سال گذشته از مسیر ریلی در این استان تخلیه و بارگیری شد که از لحاظ واگن و تناژی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا نصیری برازنده روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در این مدت همچنین بیش از ۲۵۱ هزار و ۵۷۲ تن واگن بارگیری و تخلیه محموله انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ واگن به تناژ ۶۵۳ هزار و ۶۷۳ تن کالای ترانزیتی به خطوط تخلیه راه آهن هرمزگان واگذار و عملیات تخلیه انجام گرفت که نسبت به‌مدت مشابه سال قبل در تعداد واگن و تناژ ۳۵ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان اظهار کرد: عملکرد تخلیه محمولات داخلی و ترانزیتی نیز در این اداره کل نسبت به‌مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با تخلیه ۱۴۵ هزار و ۱۶۹ واگن به تناژ هشت میلیون و ۸۸۳ هزار و ۷۷۹ تن در تعداد واگن هشت درصد و در تناژ ۹ درصد رشد داشته است.

وی یادآورشد: بیشترین محمولات بارگیری و تخلیه شده در این مدت را مواد معدنی، کانتینر، بالاست، آهن‌آلات، کانتینر مس و گوگرد برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha