توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه شهید بابایی تهران
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه شهید بابایی - هنگام خبر داد و گفت: راکب این موتورسیکلت سنگین در این مسیر مشغول لایی کشی بود که متوقف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی روز شنبه اظهار کرد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراهها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکارانم در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی هندا مشغول تردد خطرآفرین در محدوده بزرگراه شهید بابایی - هنگام است.

وی ادامه داد : با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس راهور فاتب، این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس به محض مشاهده موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد و این گونه موتورسیکلت‌ها را اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می‌کند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha