توزیع بیش از یک میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از توزیع یک میلیون و ۴۱ هزار و ۵۵ وعده غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان استان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایرنا، عیسی زارعی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در قالب پویش اطعام مهدوی یک میلیون و ۳۶ هزار و ۹۲۲ بسته غذایی به میزان یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی بیان کرد: کمک‌های مردمی و خیرخواهانه مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی شامل ۴۶۹ هزار و ۹۵۹ وعده غذای گرم، ۵۷۱ هزار و ۹۶ افطاری ساده و ۲۲ هزار و ۸۶۷ سبد معیشتی است.

زارعی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان مردم نوع دوست می‌توانند از طریق درگاه های کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح پویش اطعام مهدوی مشارکت کنند و همچنین در این ماه خیر و برکت با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی یا چند فرزند یتیم و محسنین شوند.

گفتنی است؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای کمک به نیازمندان در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha