نماینده مردم تفرش: مدیریت مصرف برق نیازمند اقدامات فرهنگی گسترده است

اراک - ایرنا - نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان گفت: مدیریت مصرف برق در جامعه نیازمند آگاه‌سازی و اقدامات فرهنگی گسترده است.

به گزارش ایرنا، ولی‌اله بیاتی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در اراک، افزود: آب و برق جزو نیازهای اولیه مردم است و وزارت نیرو در خط مقدم قرار دارد و باتوجه به فشارهای اقتصادی و تحریمی، این وزارتخانه خوب توانسته نیازهای مردم از جمله آب و برق را تامین کند و این مهم جز با سخت کوشی کارکنان این مجموعه‌ها میسر نمی‌شود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از جمله شرکت‌های برتر و موفق در زمینه مدیریت مصرف و اجرای برنامه‌های عبور از پیک بار است و امید است امسال نیز با همراهی همه جانبه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم، صنعت برق استان مرکزی بتواند از پیک تابستان سال جاری با موفقیت عبور کند.

همراهی مشترکین برق برای عبور از پیک تابستان ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این دیدار گفت: همراهی مشترکین برق این استان برای عبور از پیک تابستان ضرورت دارد.

محمود محمودی با اشاره به رشد پنج درصدی مصرف برق در استان ‌مرکزی و مهم و حیاتی خواندن موضوع مدیریت مصرف، افزود: برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۳ همه باید همراهی و کمک دهند.

وی عنوان کرد: ۱۸۰ برنامه مدیریت مصرف برق توسط وزیر نیرو برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از صنایع و کشاورزان استان مرکزی به پاس همیاری و همکاری همه جانبه در گذر از پیک برق تابستان گذشته قدردانی کرد و گفت: امید است این همراهی در سال جاری نیز وجود داشته باشد.

بیش از ۸۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha