استاندار لرستان: ۱۲ فروردین سند مردم سالاری دینی است

خرم‌آباد - ایرنا - فرهاد زیویار استاندار لرستان روز یکشنبه در پیامی ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین سند مردم سالاری دینی است.

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است ؛ انقلاب اسلامی در عصری بوقوع پیوست که جهان در سیطره دو بلوک قدرت بود یکی پیروان کمونیست که حول اتحاد جماهیر شوروی اجماع کرده بودند و دیگری بلوک غرب با ادعای آزادی و دمکراسی که بر امپریالیسم بنا شده بود.

این پیام می‌افزاید: عظمت کار حضرت امام (ره) با مجاهدت ملت ایران این بود که این دو دیو را که جهان را در ید خود داشتند بصورت همزمان به کناری نهادند و همزمان در برابر این دو بلوک قدرت با همه ایادی و کشورهای تحت نظر و سلطه ایشان ایستادند.

نیم پیام اضافه می‌کند: جمهوری اسلامی ایران بصورت همزمان برای این دو بلوک که یکی با تکیه بر تفکر مارکسیست و حذف دین بخش بزرگی از جهان را اداره می کرد و دیگری با لیبرال دموکراسی و ادعای حق انتخاب عمده جهان را تحت سیطره امپریالیستی خود داشت دو حرف و تفکر تازه داشت که جهان را متحیر کرد.

این پیام می‌افزاید: انقلاب اسلامی با تکیه بر معنویت و الهیات اسلامی منبعث شده از تفکر ناب محمدی از طریق اهل بیت اثبات نمود که دین و معنویت می تواند عامل انقلاب و آزاد کردن و مدیریت ملت ها باشد بنابراین تفکر مارکسیست درهم شکسته شد.

این پیام اضافه می‌کند: از جانب دیگر با اولین رای گیری در این انقلاب نوپا بنیان لیبرالیسم که خود را تنها سردمدار دموکراسی می دانست به چالش کشیده شد.

این پیام می‌افزاید: از جمله بدیع ترین جلوه های اهمیت حضور جمهور مردم در تعیین سرنوشت و نوع و شکل حکومت خود، روز ۱۲فروردین سال ۱۳۵۸بروز کرد حضرت امام (ره) تعیین نوع حکمرانی را به مردم سپرد و با این عمل بی نظیر در تاریخ ایران عملا مردم سالاری دینی مبتنی بر اسلام حقیقی را برای همیشه‌ی تاریخ بنیاد نهادند.

استاندار لرستان در این پیام اضافه می‌کند: روز جمهوری اسلامی از ایام الله است و سنگ بنایی برای تمام مستضعفین و آزادگان عالم که اسلام عزیز به نظر و انتخاب ملت مسلمان اعتبار و اصالت می دهد.

زیویار در این پیام می‌افزاید: اینجانب این روز عزیز را که سند مردم سالاری دینی می باشد و در سایه جانبازی و شهادت و هزینه های بسیار ملت بزرگ ایران امتداد یافته و بعون‌الله ،ختم به ظهور منجی بشریت ومتصل به حکومت حضرت بقیة الله خواهد شد را به محضر آحاد مردم خصوصا مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت استان لرستان تبریک عرض کرده ، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات برای هم استانی های بزرگوار ،در این سال جدید ، لطف و مرحمت و نورانیت پیش از پیش الهی را مسئلت می نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha