۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85431615
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴ میلیون گردشگر از جاذبه های تاریخی اصفهان بازدید کردند

اصفهان- ایرنا- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از بازدید بیش از چهار میلیون نفر گردشگر نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری و اقامت بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر گردشگر در پهنه استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: آمارهای ارایه شده از سوی کمیته آمار ستاد سفر اصفهان حاکی از این است که از روز بیست و چهارم اسفند ماه تا یازدهم فروردین ماه امسال چهار میلیون و ششصد و دو هزار و شصت و هفت نفر گردشگر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید به عمل آورده اند.

وی ادامه داد: بررسی آمارها همچنین حاکی است که در طی این مدت یک میلیون و ششصد و هفت هزار و شانزده نفر گردشگر حداقل به مدت یک شب در ۲۸ شهرستان استان اصفهان اقامت نموده اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان اضافه کرد: ۹۹۰ هزار و ۸۲۳ نفر از این تعداد گردشگر در شهرستان اصفهان اقامت داشته اند.

به گزارش ایرنا، کمپ دائمی فدک اصفهان تنها مجموعه اقامتی اسکان موقت به سبک چادر خواب است که تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مسافران در آن توسط شهرداری اصفهان فراهم شده است.

سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر بخصوص ایام نوروز به این محل مراجعه می‌کنند و در آن اسکان می‌یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha