۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85431655
T T
۲۷ نفر

برچسب‌ها

طرح نهضت ملی مسکن پیشران جهش تولید در سال ۱۴۰۳ است 

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85431655
طرح نهضت ملی مسکن پیشران جهش تولید در سال ۱۴۰۳ است 

شهرری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نهضت ملی مسکن به عنوان یک طرح حمایتی و پیشران، تاثیرات بی نظیری بر جهش تولید در سال ۱۴۰۳ خواهد گذاشت .

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان طرح حمایتی و مردمی دولت سیزدهم در تأمین مسکن مورد نیاز جوانان و خانواده‌های فاقد مسکن با پیشرفت فیزیکی مطلوب در استان تهران علاوه بر ایجاد بارقه امید در بین شهروندان به‌ویژه جوانان، تأثیرات زیادی نیز بر جهش تولید گذاشته‌است.

وی اضافه کرد: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می‌گیرد و می‌توان این طرح را نمونه‌ای بارز برای شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده‌است دانست، چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت پروژه‌ها است.

جنتی با تأکید بر اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و تأکیدات رهبر انقلاب و سیاستگذاری‌های دولت مردمی سیزدهم گفت: صنعت ساخت و ساز به‌عنوان یک صنعت پیشرو در راستای توسعه اقتصادی عمل می‌کند که با رونق این بخش دیگر صنایع نیز فعال می‌شوند و بر عکس رکود در بخش مسکن تأثیر منفی در حوزه اقتصاد و اشتغال خواهد داشت و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت مردمی سیزدهم، شاهد تأثیرات مثبت آن در بازار مسکن هستیم.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تأثیرگذاری صنعت مسکن در توسعه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در تولید و ساخت و ساز مسکن به‌نوعی خود اقتصادی مولد، پویا، اشتغال‌زا و محرک است و رونق این صنعت، زمینه اشتغال پایدار را فراهم کرده است، زیرا به گفته کارشناسان اقتصادی، بیش از ۳۰ درصد از اقتصاد کشور متأثر از گردش اقتصادی حوزه ساختمان‌سازی است، لذا فعال بودن بخش مهمی از این صنعت با هدف تأمین نهضت ملی مسکن، قطعاً تأثیر شگرفی بر جهش تولید خواهد داشت.

جنتی یادآور شد: ما نیز به پیروی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاستگذاری دولت، افزایش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و با مشارکت مردم را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ قرار داده‌ایم و با به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های مرتبط در استان و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا شاهد جهشی مثبت و تأثیرگذار در تولید مسکن استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ مردم نیز بلافاصله پس از ارسال پیامک‌های واریز وجه جهت ساخت مسکن ملی به‌موقع با ارسال وجوه مردمی ساخت و سازها موتور حرکت ساخت و ساز را گرم نگه‌دارند تا بتوانیم به تعهدات این اداره کل در تحویل واحدهای مسکن به مردم و شهروندان استان تهران وفادار بمانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha