۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۱۷
کد خبر: 85431771
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

آیین معنوی دومین شب قدر در حرم مطهر امام رضا(ع)+ فیلم

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۱۷
کد خبر: 85431771
آیین معنوی دومین شب قدر در حرم مطهر امام رضا(ع)+ فیلم

مشهد-ایرنا- همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان و دومین شب قدر، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی دست نیایش و راز و نیاز به سوی آسمان بالا بردند.

به گزارش ایرنا، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت امام علی(ع) یک شنبه شب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با قرائت آیات کلام الله مجید با محوریت رواق امام خمینی(ره) و صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی آغاز شد.

محمود کریمی از مداحان برجسته کشور با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر و روضه خوانی زائران و مجاوران را به فیض ‌رساند. و پس از آن حجت الاسلام ناصر رفیعی از وعاظ مشهور کشور سخنرانی و آیین قرآن به سر را برگزار کرد.

این واعظ دینی گفت: امام علی(ع) در نامه ۴۵ نهج البلاغه به عثمان ابن حنیف فرمود مرا با ورع، اجتهاد، عفت و استواری در دین یاری کنید.

حجت الاسلام ناصر رفیعی افزود: دین داری ما نباید به مسایل سیاسی، اقتصادی و اشخاص و گروهها گره بخورد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال کوبیدن افراد و اشخاص است افزود: نباید تا چیزی را اطمینان نداریم بیان کنیم و شایعه پراکنی ننماییم.

این کارشناس مذهبی گفت: شیطان به نوح گفت، وقتی که خشمگین می‌شوی، جایی که می‌خواهی بین ۲ نفر قضاوت کنی و وقتی با نامحرم خلوت می‌کنی حضور دارم. باید خیلی مراقب اغوای شیطان باشیم.

وی افزود: امام علی(ع) یاور مظلوم و دشمن ظالم بود. در این شبهای قدر دعا کنیم مردم مظلوم فلسطین پیروز و اسراییل نابود شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha