۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۴۶
کد خبر: 85432376
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در محلات

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۴۶
کد خبر: 85432376
دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در محلات

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان محلات  از دستگیری سارق اماکن خصوصی با سه فقره سرقت در شهرستان محلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا جنتی با اعلام این خبر، افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه شهروندان مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان محلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی محلات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با بیان اینکه ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی سارق را شناسایی کردند، ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر نمودند.

سرهنگ رضا جنتی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه انجام شده به سه فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان لزوم توجه مردم به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را عاملی مهم برای پیشگیری از وقوع سرقت برشمرد و به شهروندان و مالکان اماکن خصوصی توصیه کرد: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری با نصب حفاظ و سیستم‌های امنیتی در ادارات و اماکن از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک می‌توانند موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha