۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85432533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| اجتماع مردم دلفان در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه

خرم آباد - ایرنا - جمعی از مردم شهرستان دلفان امروز با اجتماع در حوزه علمیه بقیة الله الااعظم نورآباد حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این تجمع خشم و انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ابراز داشتند.

امام جمعه دلفان در این اجتماع اقدام رژیم صهیونسیتی را خلاف تمام کنوانسیون های روابط بین الملل دانست و گفت: این اقدام نه تنها نقض حاکمیت کشور سوریه بلکه در تضاد با قوانین بین المللی است که ماهیت واقعی و پلید این رژیم کودک کش را مشخص می کند.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی افزود: سکوت مجامع بین المللی بی خاصیت شرم آور است ، منتظر آنان نخواهیم ماند و رزمندگان عزیز جبهه مقاومت پاسخ جنایات رژیم غاصب اسرائیل را خواهند داد.

وی، این اقدام را نشان‌دهنده ضعف و استیصال رژیم صهیونسیتی دانست و گفت: مقاومت جانانه مردم غزه و فلسطین و اراده پولادین جبهه مقاومت موجب شده غاصبان به اهداف خود دست پیدا نکنند و برای حفظ موجودیت خود دست به هر جنایتی بزنند.

امام جمعه دلفان بیان کرد: جنایت ها و وحشی گری رژیم صهیونسیتی نشان داد آنان هیچ هنر نظامی نداشته و در جبهه های نبرد درمانده اند، لذا برای نجات خود از باتلاق دست به ترور می زنند.

یوسف خانی ترور را توسط دولت ها معلول شکست و درماندگی دانست و افزود: رژیم صهیونسیتی در جنگ با مردم غزه نتوانسته است مقاومت را خلع سلاح و اسرای خود را آزاد کند لذا دست به ترور می زند ، اما هیچ غلطی نخواهد کرد و پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha