ترسیم افق روشن از مشکلات خوزستان در نخستین جلسه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی

اهواز - ایرنا - منتخب مردم ایذه، باغملک، دزپارت، صیدون و میداوود در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جلسات همدلی و همفکری نمایندگان با شورای ائتلاف انقلاب اسلامی نوید بخش ترسیم افق روشنی از مسائل و مشکلات استان است.

به گزارش ایرنا ، فرشاد ابراهیم‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری نخستین جلسه مشترک شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با نمایندگان استان اظهار کرد: نخستین جلسه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی خوزستان با منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشست خوب و مفیدی با هدف رفع مشکلات استان و ایجاد یک همگرایی بین تمامی نیروهای دلسوز انقلاب بود.

وی افزود: در این جلسه بر انسجام بین مجمع نمایندگان استان برای استفاده از نیروهای اندیشه‌ورز استان برای شناسایی بهتر مشکلات و پیگیری مطالبات مردم تاکید شد و امید می رود با این همدلی و همگرایی بتوانیم اولویت های استان را به خوبی احصا کنیم.

منتخب مردم ایذه، باغملک، دزپارت، صیدون و میداوود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قرار است در زمینه بررسی مسایل مختلف استان، اقدامات کارشناسی خوبی صورت گیرد و در آینده نیز بحث و بررسی بری رفع مشکلات به صورت تخصصی تر دنبال شود.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه نخستین نشست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی خوزستان با حضور جمعی از نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha