خون شهدای غزه جهان را بیدار کرد

تهران- ایرنا-فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: به برکت خون مظلومین غزه و رسوایی جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا، مردم جهان بیدار شده‌اند و امروز شاهد هستیم مردم با حضور در خیابان‌های غرب این جنایات را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده با بیان اینکه روز قدس، جهانی است و فقط مربوط به کشورهای اسلامی نمی‌شود، گفت: به برکت خون مظلومین غزه و رسوایی جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا مردم جهان بیدار شدند و امروز شاهد هستیم مردم با حضور در خیابان‌های کشورهای غربی این جنایات را محکوم می‌کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: حضور گسترده مردم دو پیام مهم دارد یکی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و برپایی مقدمات فروپاشی این رژیم است و پیام دیگر هم برای مردم مظلوم غزه و فلسطین است. این بزرگترین خروش مردمی دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت است بیانگر این است که در آینده‌ای نزدیک جشن پیروزی مردم غزه را شاهد باشیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه هفدهم فروردین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشتهای گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس، ‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه‌هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران آغاز شده و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha