رژیم صهیونیستی روی تمام سفاکان تاریخ را سفید کرده است+ فیلم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اتفاق‌های اخیر غزه و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۶ ماه گذشته بویژه انجام داده و کودک‌کشی بی‌ سابقه‌ای که اتفاق افتاده، این رژیم روی سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در چهار راه ولیعصر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افکار عمومی در جهان ملتهب و هر کدام به نوعی نگران این بحث هستند.

وی افزود: امروز با اتفاقی که افتاده و شهدای عزیزی که در حال تشییع هستند همگی باعث شده که یک ابراز انزجار ملی و درکنار آن یک وحدت و انسجام ملی شکل بگیرد.

اسماعیلی گفت: شاهد هستید که مردم با همه سلایق سیاسی و گروهی و همه تفاوت‌های متعارفی که در یک کشور آزاد و پیشرفته و مستقل مانند ما وجود دارد، پای آرمان بزرگ حمایت از مظلوم و فلسطین به میدان آمده اند و این در آغاز سال یک حرکت نویدبخش برای انسجام بیشتر در داخل کشور نیز است و امید ایجاد می‌کند و اشتیاق عمومی برای مشارکت تاثیرگذار در پیشبرد اهداف میدانی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی فراهم می‌کند.

رژیم صهیونیستی روی تمام سفاکان تاریخ را سفید کرده است

وی در پاسخ به سوال ایرنا در خصوص عملکرد رسانه‌ای کشور در خصوص غزه نیز گفت: برای نخستین بار است که این گونه رژیم صهیونیستی را در فضای رسانه‌ای شکست‌خورده می‌بینیم. امروز فضای رسانه‌ای در دنیا براثر روشنگری خبرنگاران و رسانه‌های مستقل، مقاومت و رسانه‌های عزیز کشورمان کاملا به نفع جریان مقاومت و غزه تمایل پیدا کرده و خود را در اجتماعات چند صد هزار نفری در فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی دارد نشان می‌دهد. جای تقدیر از همکاران رسانه‌ای خودمان در داخل کشور هم دارد که واقعا در این مدت با هم و در کنار هم برای موضوع غزه در میدان بودند.

وزیر فرهنگ تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز نویدبخش اضمحلال رژیم صهیونیسی در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. پیام این راهپیمایی روشن است. خواب صهیونیست‌ها و حامیان‌شان آشفته‌تر از قبل خواهد شد. امیدوارم مسلمانان به زودی نماز را در مسجد الاقصی عزیز اقامه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha