۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85435481
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرمانده سپاه رامسر: قدس روزِ خروش ملت‌های آزادی‌خواه است

نوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه رامسر جنگ امروز را جنگِ اراده ها برشمرد و گفت: اراده مومنان و همه آزادیخواهان جهان که به وعده الهی ایمان دارند بر ظلم پیروز است و  مبارزه مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا خمسیه روز جمعه در جمع راهپیمایان رامسر با اشاره به نقشه پلید رژیم صهیونیستی برای تصرف فلسطین گفت: این رژیم پلید با ایجاد شبکه‌های جاسوسی در تمام دنیا مشغول اقدامات جاسوسی و جنایتکارانه است. این درحالی است که در سراسر دنیا شاهد ظهور جوانان انقلابی و دین‌مدار برای باز پس گرفتن قدس و مسجدالااقصی هستیم.

وی افزود: فساد امروز دنیا ناشی از حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا است که نمونه آن به رسمیت شناختن بلندی‌های جولانِ سوریه به عنوان خاک رژیم صهیونیستی و جنایت و نسل‌کشی از سوی این رژیم است.

وی با اشاره به یک آیه ای از قرآن خاطرنشان کرد: خداوند خطاب به مومنان می‌گوید: “بر پیشانی قوم فاسد مُهر ذلت زده شد” و دیدیم که چگونه درحالی که به قوای نظامی، جاسوسی و دژهای مستحکم خود می‌بالیدند، با ذلت درهم شکستند.

فرمانده سپاه رامسر حمله رژیم غاصب اسراییل با حمایت آمریکا به کنسولگری ایران که خاک این کشور محسوب می‌شود، نشانه ضعف این رژیم و در راستای تلاش برای حیات خود توصیف کرد و افزود: اسراییل ثابت کرد که جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد و برای بقا دست به هر جنایتی می‌زند.

خمسیه گفت: رژیم صهیونیستی حیات خود را در تداوم ناامنی می‌بیند و این درحالی است که شعله‌های خروشان ملت آزادی‌خواه در روز قدس و دیگر ایام خاموش نخواهد شد. روز قدس نوید بخش آیندگان خواهد بود و آنان از این ایستادگی و مقاومت به نیکی یاد می‌کنند. این راهپیمایی‌های باشکوه به مترادف با نفوذ در رسانه‌های جهان محسوب می‌شود.

وی گفت: به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع از قدس و فلسطین به معنی دفاع از شرف است و ما آن را با هیچ متاع دنیوی عوض نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در شهرستان های عرب مازندران حاکیست که راهپیمایی در هفت شهرستان این منطقه برگزار شده و مردم روزه دار با سردادن شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین خشم و انزاجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امسال در ۵۹ نقطه شهری و روستایی استان راهپیمایی روز قدس برگزار شد.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند. تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای

جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha