رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: دولت سیزدهم کمبود برق صنایع را به نحو مطلوب مدیریت کرد

مشهد- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: دولت سیزدهم کمبود برق را در حوزه صنایع پارسال با کمترین خسارت به نحو عالی مدیریت کرد و این یک دستاورد بزرگ برای دولت مردمی است که امید است امسال نیز تداوم داشته باشد.

محمدرضا توکلی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کوشا و فعال بودن دولت سیزدهم و برخی اقدامات مثبت آن در حوزه اقتصادی، افزود: قطعی برق بیش از ۲ سال است که گریبان بخش تولید را گرفته است و برخی واحدهای صنعتی این استان در سال گذشته به مدت چهار ماه تعطیل بودند اما به سبب مدیریت مطلوب دولت مردمی، کمترین خسارت را دیدند.

وی اضافه کرد: زیرساختهای بخش تولید در کشور مشکل دارد و مربوط به این دولت نیست، اگر انتظار رشد در بخش تولید را داریم باید در ابتدا زیرساختهای این حوزه تقویت شود و توسعه یابد، در عین حال اقدامات دولت سیزدهم در حوزه شهرکهای صنعتی و راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی راکد قابل توجه است.

رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در حوزه های مختلف اقتصادی گفت: به طور قطع دولت سیزدهم در رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه اقدامات مطلوبی در قالب افزایش یارانه و کالابرگ انجام داده است.

توکلی زاده افزود: با این حال رهبر معظم انقلاب در سخنان خود همواره تاکید داشته اند که "مردم باید نتیجه و ثمره تلاشهای دولت را احساس کنند"، اما این را احساس نمی کنند، مردم به سفره خود نگاه می کنند و آن را با قبل مقایسه می نمایند که کوچکتر شده لذا رضایتمندی مردم شرط موفقیت دولت است.

وی اظهار کرد: مسوول حال و روز امروز مردم دولتی است که کشور را اداره می کند، دولتی که مشکلات فراوانی دارد و البته کارهای خوب زیادی را هم انجام داده اما به سبب تحریم های ناجوانمردانه، دستش در بسیاری امور بسته است، تحریم، خود به مثابه دیواری بتنی است که مقابل دولت، قد علم کرده و مانع بزرگی در مسیر حرکت دولت است.

رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی اقدامات دولت را در طرحهای عمرانی مانند پروژه برقی کردن قطار مشهد - تهران زمانی ثمربخش دانست که تبدیل به رفاه و اشتغال و سرمایه گذاری شود و مردم نتیجه و ثمره آن را احساس کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha