۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۴۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85435742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احیا ۳۰۰ واحد تولیدی از توفیقات دولت سیزدهم در لرستان است

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: طی ۲ سال گذشته ۳۰۰ واحد تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی، شیلات و صنعت و بخش های مختلف این استان احیا شده که از شاخصه های توفیقات دولت در لرستان است.

سیروس ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مقام معظم رهبری در جریان تمام اتفاقات کشور و شرایط روی کار آمدن دولت سیزدهم هستند و مشی معظم له دفاع از دولت هاست ، اما تمجید از این دولت به دلیل شرایط روی کارآمدن و وضعیت کنونی است.

وی ادامه داد: تلاش مضاعف، کوشش فراوان و تلاش جهادی از عناصری است که مقام معظم رهبری به آنها می پردازند و از دولت تمجید می کنند.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: برخی شاخص ها مانند تولید محصولات کشاورزی از سه برابر تولید گندم تا حداقل یک و نیم برابر تمام محصولات این حوزه ها از نمونه های بارز تلاش دولتمردان سیزدهم در استان لرستان است.

ابراهیمی با اشاره به توفیقات حوزه شیلات، آبزی پروری و راه اندازی واحدهای تعطیل شده عنوان کرد: ۳۰۰ واحد تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی، شیلات و صنعت و بخش های مختلف تجدید حیات داشته ایم ، در حالیکه از چرخه حیات خارج شده بودند به مرحله تولید رسیدند.

وی یادآور شد: امسال نیز با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت دولت و برداشتن موانع در قالب ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید امیدواریم پر تحرک تر از سال گذشته به سمت راه اندازی واحدهای تعطیل و ایجاد واحدهای جدید حرکت کنیم.

معاون اقتصادی استاندار لرستان اضافه کرد: سیمان سفید ازنا، فاز دوم سیمان دورد، راه اندازی مجموعه بهراد دورود، راه اندازی مجموعه غذایی راتا مهر، فاز دوم فولاد خرم آباد و ایجاد ظرفیت تولید سه هزار تا چهار هزار تن تخم مرغ طی ماه های آینده در برنامه های سال ۱۴۰۳ برای استان لرستان پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha