منتخب مجلس: دولت سیزدهم زیرساخت‌های رشد اقتصادی را تقویت کرده است

مشهد- ایرنا- منتخب مردم مشهد و کلات در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی مطلوبی را در طول فعالیت بیش از ۲ ساله اش انجام داده و زیرساخت‌های رشد اقتصادی کشور را تقویت کرده در نتیجه اکنون حتی بدون احتساب نفت، رشد اقتصادی به ۶ درصد رسیده است.

علی اصغر نخعی راد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رشد اقتصادی مطلوب کنونی و اقدامات دولت در حوزه مسایل زیربنایی جای قدردانی دارد و نباید این موفقیت‌ها را نادیده گرفت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم ثمر دهی خدمات دولت برای مردم ادامه داد: اثرات این اقدامات توسط مردم حس نشده در حالی که دولت تورم را مهار کرده و نقدینگی را به زیر ۲۵ درصد رسانده است اما تورم انتظاری که در اذهان مردم است موجب شده اصل تورم پایین نیاید.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بحث های روانی در بازار نباشد با توجه به این که دولت، توانسته نقدینگی را به ۲۵ درصد برساند، تورم نیز باید هم‌پای آن پایین بیاید و امید است در ادامه و با فعالیت دولت، مطابق فرمایش رهبر انقلاب، تورم، هم‌پای کاهش نقدینگی پایین بیاید و مردم اثرهای مثبت این اقدامات را حس کنند.

رییس جمهور، آیت الله رییسی در سخنرانی نوروزی خود اعلام کرده بود سه سال متوالی است که کشور، رشد اقتصادی بیش از چهار درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه ۹۰ کمتر از یک درصد بوده است. برخی مدعی بودند که تورمِ سه رقمی در راه است، اما آمار نشان می‌دهد که تورم نقطه به نقطه، از حدود ٥٥ درصد به ٣٥ درصد رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha