فارس،پیشتاز در رفع تصرف اراضی دولتی/ سه میلیون و ۶۴۸ هزار هکتار به بیت المال بازگشت

شیراز- ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به پیشتازی این استان در رفع تصرف اراضی دولتی گفت: یگان حفاظت این اداره کل طی سال گذشته سه میلیون و ۶۴۸ هزار و ۲۰۷ متر مربع از اراضی دولتی این استان به ارزش ۵۲ هزار میلیارد ریال را به بیت المال بازگرداند.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان افزود: طی مدت مذکور برای یک میلیون و ۱۲۷ هزار متر مربع احکام قطعی قضایی به نفع دولت صادر شد که ارزش ریالی آن حدود ۵۵ هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: بنا به اعلام مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، بیشترین رفع تصرف اراضی ملی در کشور طی ۱۰ ماه سال گذشته یعنی از ابتدای فروردین تا پایان دیماه ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۲ مورد مربوط به استان فارس است.

او اظهار کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha