۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85436612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارسال مجوز فعالیت ۶ طرح سرمایه گذاری خارجی در یزد صادر شد

یزد- ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: سال گذشته مجوز فعالیت ۶ طرح سرمایه گذاری خارجی با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیون دلار از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برای یزد صادر شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، "محمد دهقان منشادی" افزود: این طرح ها در حوزه های صنعت و معدن و در شهرستان های یزد، اردکان، مهریز، بهاباد و اشکذر می باشد.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری لازم در این طرح ها از سوی کشور های عمان، عراق، جزایر ویرجین ایتالیا، امارات متحده عربی، چین و پاکستان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد پیش از این گفته بود: زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

محمدعلی شاه‌حسینی افزود: استان یزد از ظرفیت خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری برخوردار بوده و بستر سرمایه‌گذاری به‌خوبی فراهم است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت‌ های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha