انقلاب در حوزه بهداشت و درمان/ قطعی برق در دولت سیزدهم صفر شد

تهران- ایرنا- نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم کارهای بزرگی در حوزه توسعه زیرساخت‌ها از جمله تولید برق انجام داده است، گفت: در این دولت شاهد به صفر رسیدن قطعی برق منازل در تابستان بودیم.

حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: دولت سیزدهم کارهای بزرگی در حوزه توسعه زیرساخت‌ها انجام داد که باید بطور مناسب اطلاع‌رسانی شود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به عنوان نمونه در حوزه تولید برق شاهد کم کاری‌هایی در گذشته بودیم به گونه ای که نیروگاه ها فرسوده و مستهلک شده بودند اما در دولت سیزدهم نیروگاه های زیادی ساخته و راه‌اندازی شد و ما شاهد به صفر رسیدن قطعی برق منازل در تابستان بودیم.

سبزی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شد را می توان یک انقلاب دانست چراکه در بخش های مختلف درمانی اعم از ساخت بیمارستان اقدامات بسیاری توسط این دولت صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آب‌رسانی به تعداد زیادی از روستاها که دارای تنش و بحران آبی بودند و مشکلات جدی در این حوزه داشتند یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم به شمار می رود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وجود انجام همه این اقدامات زیربنایی و زیرساختی اما اطلاع رسانی دقیق و کاملی در باره تلاش های دولت سیزدهم صورت نمی گیرد و همین مسأله باعث می شود تا این اقدامات آن طور که شایسته است، دیده نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha