سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شود+ تصاویر

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم سازمان همیاری شهرداری‌های این استان در روند توسعه شهری گفت: با توجه به مشکلات متعدد و صدور احکام مختلف علیه این نهاد باید از سوی معاونت عمرانی در کمترین زمان ممکن این نهاد تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده امروز شنبه در اولین دیدار مردمی خود در سال جدید با اشاره به حضور جمعی از کارکنان نهاد سازمان همیاری شهرداری‌های این استان و اعتراض به مشکلات موجود اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده مدیرکل سازمان بازرسی استانداری مامور رسیدگی به تخلفات این سازمان انتخاب شده است.

سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شود+ تصاویر

وی با اشاره به اینکه همیاری شهرداری‌ها دستگاه دولتی نیست و نمی توان از محل‌های دولتی حقوق آنها را پرداخت کرد گفت: با توجه به بدهی ۵۰۰ میلیاردی این نهاد نیاز است مدیرعامل جدید برای ساماندهی وضع موجود انتخاب شود.

احمدزاده با اشاره دیدار های مردمی در سال جدید مانند سالهای گذشته ادامه خواهد داشت افزود: در این دیدار مردم مشکلات خود را در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری، اشتغال، بهداشت و درمان، مدیریت شهری، دستگاه‌های خدمات رسان و غیره بیان کردند.

بیشتر بخوانیم:

خواسته همیشگی مردم در ملاقات عمومی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حل مشکلات مردمی را ازجمله وظایف اصلی مسئولان دانست و گفت: نیاز است همه نهادها با اتصال به سامانه دولت خدمات رسانی به مردم را سرعت بخشند.

احمدزاده با بیان اینکه، لازم است مجموعه ادارات و سازمان های دولتی ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند، عنوان کرد: با پیگیرهای لازم و حضور معاون عمرانی و مدیرکل بهزیستی و کمیته امداد اغلب مشکلات مراجعان در این ملاقات ها رفع می شود که رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شود+ تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در سال جدید در راستای تحقق شعار سال یعنی رشد تولید با مشارکت مردم باید تلاش خود را برای خدمت به مردم دو چندان کنیم.

احمدزاده تاکید کرد: باید همه مصوبات این دیدارها به صورت جدی پیگیری و انتظار می رود تا ملاقات مردمی بعدی این مصوبات اجرایی شود.

سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شود+ تصاویر

در این ملاقات عمومی، درخواست‌های مراجعین از شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، مارگون و دیگر مناطق استان بررسی و دستور مستقیم استاندار برای رسیدگی صادر شد.

به گزارش ایرنا، برنامه ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هر هفته، روزهای شنبه برگزار می شود و متقاضیان حضور در این برنامه درخواست‌های خود را ارائه می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha