درخواست سرمربی شمس آذر از فدراسیون برای بازگرداندن سه امتیاز کسر شده

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: امسال شاهد بودیم برخی تیم‌ها که از قوانین مالی وضع شده تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی را رعایت نکردنددر نهایت کسر امتیاز آن ها بخشیده شده و انتظار داریم کمیته استیناف با رافت سه امتیاز کسر شده از تیم ما را برگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه شنبه در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «ذوب آهن» اصفهان و «شمس آذر» قزوین در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال افزود:امشب شاهد مسابقه‌ای فوق تاکتیکی، باکیفیت و با موقعیت‌های متعدد گلزنی بودیم که هر ۲ تیم می‌توانستند در آن به گل برسند و پیروز میدان شوند.

وی ادامه داد: محمد ربیعی ، سرمربی ذوب آهن یکی از مربیان خوب کشورمان است و ۲ تیم در دقایق مختلف بازی، تاکتیک‌های خود را عوض می‌کردند ولی ما باهوش‌تر بازی کردیم و از موقعیت‌ها بهره بیشتری بردیم.

وی اظهار داشت: «ذوب آهن» می‌توانست گل تساوی را به ما بزند و البته ما نیز می‌توانستیم به گل سوم نیز برسیم.

وی افزود: از عوامل باشگاه «ذوب‌آهن» اصفهان بابت پذیرایی خیلی خوبی که از ما داشتند و زمین تمرینی که به ما برای تمرین دادند، تشکر می‌کنم و این مساله نشان داد «ذوب‌آهن» باشگاهی فرهنگی - ورزشی است و دوست دارد بازی در شرایط جوانمردانه برگزار شود.

دقیقی با اشاره به غیبت تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بیان کرد: جای تماشاگران در ورزشگاه خالی بود و اگر آنها در ورزشگاه بودند، از مسابقه لذت می‌بردند. به شرافت بازیکنان خودم و سایر عوامل باشگاه درود می‌فرستم. همه یکدل بودیم که سال نو را با قدرت آغاز کنیم و شاید امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من باشد. به بازیکنانم می‌گویم شما شایسته‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هستید و جایگاه شما خیلی بالاتر از این‌هاست.

دقیقی به شرایط شمس آذر از ابتدای لیگ اشاره کرد و گفت: فصل را با منفی شش امتیاز آغاز کردیم و در ادامه توانستیم رضایت یک تیم را بگیریم و در ادامه از هفته سوم لیگ برای ما با منفی سه امتیاز شروع شد که جبران این امتیازات خیلی سخت است و دیدید استقلال خوزستان تا هفته نهم تنها چهار امتیاز داشت.

وی اظهار داشت:دلیل کسر امتیاز از تیم ما کوتاهی بود و ما نه در این فصل و نه در فصل گذشته در حق سایر تیم ها اجحاف نکردیم و با احترام به مدیران فدراسیون فوتبال، باید بگویم امسال شاهد بودیم برخی تیم‌ها از قوانین مالی وضع شده تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی را رعایت نکردند ولی امتیازات این تیم‌ها برگشت و آنها در نهایت در حالت برابر با هم قرار گرفتند.

دقیقی افزود: تیم ما درخواست بازگشت سه امتیاز کسر شده را به کمیته استیناف ارسال کرده و امیدواریم با رفعت در این خصوص تصمیم گیری شود تا امید به تیم ما برگردد.

وی در ادامه با اشاره به جدا شدن پنج بازیکن اصلی تیم شمس آذر بین ۲ نیم فصل افزود، ما برای جبران هزینه ها این کار را کردیم ولی برای جایگزینی نفرات جدا شده به جوانان اعتماد کردیم و امشب دیدید یکی از این جوانان مجتبی فخریان امشب گلزنی کرد.

وی در انتها رمز موفقیت تیم ها را تمرین،ممارست و پیگری اهداف برشمرد و گفت جوانگرایی در تیم ملی فوتبال توسط سرمربی تیم آغاز شده و خلق موقعیت های زیادی که این تیم انجام می دهد نشانه برنامه داشتن این تیم است و امیدواریم فوتبال ایران بیش از پیش در همه رده های ملی ، امید و باشگاهی موفق باشد تا مردم نیز بیشتر از فوتبال لذت ببرند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال «ذوب آهن» اصفهان و «شمس آذر» قزوین شامگاه شنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم «شمس آذر»، «ذوب آهن» را با نتیجه ۲ بر صفر و با گل های حسین گودرزی (دقیقه ۴۴) و مجتبی فخریان (دقیقه ۸۵) شکست داد.

دیدار رفت این ۲ تیم در شرایطی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال «ذوب‌آهن» اصفهان همراه بود.

شمس‌آذر در ۵ بازی اخیر خود یک پیروزی داشته و در ۳ بازی برابر حریفان متحمل شکست شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha