استاندار مرکزی: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به مراحل پایانی نزدیک می‌شود

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک به مراحل پایانی نزدیک می‌شود، گفت: مشکلی برای تأمین منابع مالی این ابرپروژه از سوی دولت وجود ندارد.

فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه در حاشیه بازدید سرزده از روند اجرای ابرپروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، در جمع خبرنگاران، افزود: با تلاش و فعالیت عوامل اجرایی مرتبط با این پروژه در ۲ سال اخیر پیشرفت قابل توجهی حاصل شده و کار به مراحل پایانی نزدیک است.

وی با بیان اینکه ابرپروژه بیمارستان ولیعصر(عج) بالغ بر ۹۶ درصد به پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: امید است در آینده نزدیک پس از حدود ۱۸ سال این مجموعه بهره‌برداری شود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: بخشی از مشکلات این پروژه مربوط به عمر طولانی روند اجرایی آن است که دوباره‌کاری‌هایی را رقم زد و عدد قابل توجهی هزینه شد تا پروژه در شرایط پایداری قرار گیرد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: عمده تجهیزات بیمارستان تأمین و بخشی نصب شده و تعدادی از طبقات کامل است که در حال تبادل نظر برای نحوه‌ بهره‌برداری از بیمارستان هستیم.

وی با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی مرتبط با این پروژه بدون توقف در تلاش هستند که بیش از وقفه‌ای که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده تاخیری در کار حادث نشود، گفت: برای اولین بار در تاریخ استان مرکزی روند تکمیلی برخی پروژه‌های استان از جمله بیمارستان ولیعصر (عج) شبانه‌روزی شد.

استاندار مرکزی همچنین به موضوع تأمین اعتبار این پروژه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پیرو سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در کنار افتتاح بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین که از پروژه‌های قدیمی استان بود، آخرین وضعیت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیز مورد بحث قرار گرفت و دستوراتی صادر شد و براین اساس به لحاظ تأمین منابع مالی و هزینه‌های تکمیل بیمارستان هیچ مشکلی از سوی دولت وجود ندارد و تزریق مالی در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha