آیین تشییع پیکر شهید امنیت در جیرفت برگزار می‌شود

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: آیین تشییع و تدفین پیکر محمد رودابی، شهید مدافع امنیت حادثه زاهدان فردا (دوشنبه) ساعت هشت از چهارراه اول بهشت زهرا تا گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود. 

احمد بلندنظر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ماه شریف رمضان در سوگ یکی از فرزندان شجاع، مومن و دلیر شهرستان جیرفت نشستیم، عزیزی که در راه حفظ امنیت اسلامی و دفاع از تمامیت میهن در استان سیستان و بلوچستان به دست کوردلان ظلم‌پیشه و مزدور استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اضافه کرد: مردم شهیدپرور شهر دارالولایه جیرفت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در طول دوران دفاع مقدس تاکنون همواره آماده جان‌فدایی برای انقلاب و وطن بوده‌اند.

فرماندار جیرفت ضمن تسلیت به محضر امام زمان، رهبر معظم انقلاب، آحاد مردم شهرستان، دلاور مردان انتظامی و خانواده معظم شهدا ادامه داد: از همه مردم خداجو و ولایتمدار دعوت می شود فردا دوشنبه ساعت هشت صبح از چهارراه اول بهشت زهرا تا گلزار شهدا میزبان این شهید بزرگوار باشند و با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کنند.

آیین تشییع پیکر شهید امنیت حادثه زاهدان فردا در جیرفت برگزار می‌شود
به گزارش ایرنا، واحد گشت پاسگاه انتظامی کورین، روز گذشته (در حال انجام ماموریت) در منطقه کورین در استان سیستان و بلوچستان، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که منجر به شهادت ۲ نفراز کارکنان (سرباز وظیفه) و مجروحیت یک نفر کادر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha