اقدامات دولت در «حذف رانت و مردمی‌سازی یارانه‌ها» موفق بوده است

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: برآیند عملکرد دولت در حوزه تحول و پیشرفت اقتصادی در  پیشبرد موضوعاتی از قبیل کنترل و کاهش تورم، خودکفایی در تامین کالاهای اساسی، توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان و ملی در راستای مردمی‌سازی یارانه‌ها و حذف رانت موفق بوده‌ است. 

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام و اشاره ایشان به شیرینی‌ها و تلخی‌های اقتصاد کشور گفت: اگرچه مشکلاتی در حوزه اقتصادی وجود دارد، اما دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه زیربنایی اقدامات مطلوبی انجام داده که قابل دفاع است.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد: دولت اقدامات اساسی و زیربنایی برای توسعه کشور در حوزه‌های مختلف انجام داده است که رهبر انقلاب هم در دیدار با کارگزاران نظام به این موضوعات اشاره داشتند و امید است که این اقدامات بتواند در بهبود وضعیت معیشتی مردم اثرگذار باشد.

موحد تصریح کرد: برآیند عملکرد دولت در حوزه تحول و پیشرفت اقتصادی در پیشبرد موضوعاتی از قبیل کنترل و کاهش تورم، خودکفایی در تامین کالاهای اساسی، توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان و ملی در راستای مردمی‌سازی یارانه‌ها و حذف رانت موفق بوده‌ است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: توفیق دولت در برخی حوزه‌های اقتصادی قابل دفاع است و باید کاستی‌های خود در دیگر حوزه ها را به نحوی جبران کند تا مردم شاهد گشایش های اقتصادی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha