هشدار رییس پلیس فتای هرمزگان: مردم فریب اینترنت رایگان عیدفطر را نخورند

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس فتای هرمزگان گفت: شهروندان در روزهای نزدیک عید فطر و پس از آن، مراقب کلاهبرداری اینترنتی با شگرد اینترنت رایگان ویژه عید فطر باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ احسان بهمنی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: پیامک‌های جعلی با عناوین مختلف مانند اینترنت رایگان ویژه ماه مبارک رمضان و عید فطر یا برنده‌شدن در مسابقات پیامکی و تلفنی از شگردهای کلاهبرداران اینترنتی است.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت نیاز به نصب برنامه‌های مذهبی که امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای را نیز دارند، برنامه را باید از طریق (درگاه) اپ‌استور معتبر دانلود (بارگیری) کنند.

به گفته این مقام انتظامی، همچنین چنانچه بنا به ضرورت شهروندان بخواهند هرگونه نذورات خود را در بستر اینترنت برای افراد بی‌بضاعت و نیازمند پرداخت کنند باید از طریق موسسه‌های خیریه فعال و شناخته شده و دارای سایت و درگاه پرداخت معتبر اقدام کنند.

سرهنگ بهمنی خاطرنشان کرد: کاربران اینترنت برای ارتباط‌گیری و گزارش موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره تماس این مرکز ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha