۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85439001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار:

کرمان رکورددار احداث خطوط شبکه گاز کشور است

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85439001
کرمان رکورددار احداث خطوط شبکه گاز کشور است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز این استان گفت: کرمان با اجرای سه هزار و ۳۸ کیلومتر خطوط شبکه گاز طی سال گذشته، رکورددار احداث خطوط در سطح کشور است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز دوشنبه در بازدید از شرکت گاز استان کرمان، توسعه را یک ضرورت مهم دانست و افزود: سرمایه‌گذاری مقدمه اصلی توسعه‌ است و برای این منظور نیز باید زیرساخت‌های مناسب را فراهم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت صنعتی و معدنی استان کرمان و مصرف انرژی آنها تصریح کرد: گاز از ضروریات زیرساخت برای صنایع معدنی در کنار آب و برق محسوب می‌شود.

استاندار کرمان: استان رکورددار احداث خطوط شبکه گاز کشور است

استاندار کرمان بیان کرد: صنایعی مانند خودروسازی نیاز چندانی به گاز ندارد، اما در صنایع پایین دستی، جانبی و فولادی‌، گاز یک زیرساخت اصلی است.

وی افزود: شرکت گاز استان کرمان یک مجموعه پرکار، خوش فکر و توسعه‌نگر است، مشکلاتی هم که در مسیر توسعه ظرفیت‌های گازی وجود دارد که باید حل شود و در کنار آن الزامات زیست محیطی نیز رعایت شوند.

در این بازدید ایستگاه سیار تقلیل فشار با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب بر ساعت، به منظور استفاده در شرایط اضطراری و بحران با حضور استاندار کرمان رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha