۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85439887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ پایگاه مهیای جمع‌آوری زکات فطریه در بروجرد است

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85439887
۱۶ پایگاه مهیای جمع‌آوری زکات فطریه در بروجرد است

بروجرد - ایرنا - سرپرست کمیته امداد بروجرد گفت: ۱۶ پایگاه در معابر ، میادین و اماکن پرتردد سطح شهر و مراکز نیکوکاری در بروجرد آماده جمع آوری زکات فطریه شهروندان است.

محمد پیرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۶ پایگاه مختص مجموعه کمیته امداد در اماکن و معابر عمومی پر تردد و تعداد ۱۰ پایگاه نیز مربوط به مراکز نیکوکاری در بروجرد است که طی ۲ روز تعطیل مختص عید فطر و یک روز بعد از آن آماده جمع آوری زکات فطریه مردم است.

وی گفت: همچنین بنا بر برنامه ای که بر روی دستگاه های کارتخوان نانوایی ها تعریف شده است ؛ شهروندان می توانند فطریه و کفاره خود را با دستگاه های کارتخوان نانوایی ها پرداخت کنند .

سرپرست کمیته امداد بروجرد اظهار داشت: فطریه و کفاره پرداخت شده از سوی مردم با رعایت موازین شرعی در امور نیازمندان هزینه می شود.

پیرهادی با بیان اینکه با استفاده از کد دستوری #۵*۰۶۶*۸۸۷۷* نیز امکان پرداخت فطریه فراهم است، افزود: به محض دریافت زکات فطریه به حساب نیازمندان واریز خواهد شد.

وی یادآور شد: کمیته امداد شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha