۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85441782
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های کوهستانی مازندران برفی است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به بارش برف شدید در منطقه «ولی‌آباد» تا «سیاه بیشه» به رانندگان تاکید کرد که برای گذر از این جاده زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرگرد محمد احمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون بلندی‌های این جاده از محدوده ولی آباد تا دونا و سیاه بیشه شاهد بارش بی‌سابقه برف است، ولی تردد پر حجم و روان است.

وی اظهار کرد: به دلیل کاهش شدید دما سطح جاده یخ بسته است و خودروها باید دارای زنجیر باشند.

وی گفت که گروه های پلیس راه و راهداری این مسیر در حال خدمات رسانی به رانندگان و سرنشینان خوردها هستند.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به ادامه داشتن بارش برف در این مسیر افزود: رانندگانی که در این جاده قصد تردد دارند، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند.

به گزارش ایرنا، با توجه به ورود سامانه سرد و بارشی از روز چهارشنبه از سمت غرب به استان مازندران، وضعیت هوا در شهرستان های غرب مازندران به ویژه در جاده های کوهستانی کندوان، بلده نور و دوهزار تنکابن با بارش شدید باران همراه است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده کرج - چالوس یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال و استان گیلان و غرب مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در همه فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این مسیر حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن مربوط به حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار دارد.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha