۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85442074
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان ۱۱مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

اصفهان - ایرنا - در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان، وقوع سه فقره حادثه واژگونی خودرو و سقوط از کوه موجب مصدومیت ۱۱نفر و فوت یک نفر شد.

عباس عابدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد حوادث ۲۴ فروردین ماه و آخرین روز تعطیلات عید فطر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ امروز یک گزارش حادثه ویژه واژگونی پراید در کیلومتر ۲۰ جاده نطنز-کاشان به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که در پی این حادثه پنج نفر(۲ مرد و یک زن و ۲کودک) مصدوم و به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.
وی افزود: در حادثه‌ای مشابه نیز در ساعت ۱۲:۳۹ واژگونی یک خودرو تیگو در کیلومتر پنج جاده هونجان شهرضا-اسفرجان گزارش شد که سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: در این حادثه ۶ مصدوم(۳مرد و ۲ خانم و یک کودک پسر) مصدوم و به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

در یک حادثه سقوط از ارتفاعات آبشار سمیرم یک دختر ۱۴ ساله جان باخت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۶:۵۹ دقیقه روز پنجشنبه؛ مبنی بر حادثه سقوط از ارتفاع، سریعاً تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم به محل اعزام شد.

محمدعلی داودی تصریح کرد: یک مادر و دختر از ارتفاع آبشار سمیرم بالا رفته بودند و به علت آشنا نبودن با مسیر، در دیواره آبشار گرفتار شدند که در این حادثه دختر ۱۴ ساله از ارتفاع بیش از ۵۰ متر سقوط می‌کند و همزمان یکی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان که در آن‌جا حضور داشته خود را به نفر دوم رسانده و مانع از سقوط وی می‌شود.
وی ادامه داد: دختر نوجوان با سقوط از ارتفاع در دم جان سپرده بود اما مادر پس از چهار ساعت تلاش توسط چهار تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر نجات پیدا کرده و تحویل عوامل اورژانس شد.

به گزارش ایرنا،از ابتدای سال۱۴۰۳ تا ۱۴ فروردین ماه ۲۹ فقره تصادف فوتی و ۳۶ نفر فوتی در تصادفات جاده‌ای رخ داده است که از نظر میزان وقوع تصادفات فوتی و تعداد جانباختگان در سر صحنه تصادف، به ترتیب با افزایش ۳۸ و ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha