استقلال خوزستان برنده دربی قعرنشینان/ بازگشت صنعت‌نفت به جاده شکست

تهران- ایرنا- تیم‌ استقلال خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی دو بر یک رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ امشب جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری با کمک‌های علیرضا محمدی و قهرمان نجفی بر عهده داشتند.

دو تیم در حالی در دربی خوزستان به مصاف هم رفتند که هم استقلال خوزستان و هم صنعت نفت آبادان با قرار گرفتن در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول برای سقوط نکردن می‌جنگند و بازی امروز یک مسابقه ۶ امتیازی برای این شاگردان سیروس پورموسوی و فراز کمالوند بود.

استقلال خوزستان با وجود شروع بهتر در نیم فصل دوم، هفته گذشته به پیکان باخت تا شرایط بحرانی این تیم ادامه پیدا کند. در سوی دیگر صنعت نفت با برد مهمی که هفته قبل برابر سپاهان به دست آورد با روحیه بالاتری آماده حضور در دربی خوزستان شده بود.

در این دیدار ابتدا استقلال خوزستان به گل رسید و عثمان اندونگ در دقیقه ۱۸ روی ارسال ساویو روبرتو با یک ضربه سر دروازه پیام پارسا را باز کرد تا آبی‌های اهوازی یک بر صفر از زردپوشان آبادانی جلو بیفتند.

در ادامه فشار صنعت نفت برای جبران گل خورده بیشتر شد و در آخرین دقیقه نیمه اول، خطای روبرتو سبب شد تا داور مسابقه به نفع صنعت نفت اعلام پنالتی کند. طالب ریکانی هم این ضربه را تبدیل گل کرد تا دو تیم نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم در حالی که تا پایان ۹۰ دقیقه کار با تساوی دنبال می‌شد، استقلال خوزستان توسط آسو رستم به گل دوم رسید و دوباره پیش افتاد.

در نهایت استقلال خوزستان توانست در این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک صنعت نفت آبادان را شکست دهد و برنده دربی قعرنشینان لقب بگیرد.

استقلال خوزستان با این برد ۱۹ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت.صنعت نفت هم ۱۶ امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

ترکیب اولیه صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، میثم تهی دست، رضا امانی‌نژاد، یوسف کی‌شمس، علی یوسف، طالب ریکانی و فیاض میردورقی

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب اولیه استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، علی هلیچی، عثمان اندونگ، دوستونبک تورسانو، اسو رستم، ساویو روبرتو، پیمان رنجبری، حسن شوشتری، محمد آبشک، بهروز بارانی و جواد آقایی‌پور

سرمربی: سیروس پورموسوی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha