۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85442152
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه های قزوین

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
کد خبر: 85442152
ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه های قزوین

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین گفت: ترافیک در لاین جنوبی آزادراه های استان پرحجم و سنگین بوده و خودروها با کندی عبور روبرو هستند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و زمان بازگشت سفر، متاسفانه مسافران به توصیه های پلیس در چنین شرایطی هیچ توجه نمی کنند و زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی روز می اندازند.

وی ادامه داد: بارها و بارها به مسافران توصیه شده تا ضمن مدیریت در امر سفر، زمان بازگشت خود را در چنین شرایطی به پایان ساعات روز موکول نکنند.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون ترافیک در آزادراه قزوین - رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج، به ویژه حد فاصل عوارضی شماره ۲ تا شهر محمدیه پرحجم و سنگین گزارش شده و ترددها با کندی و توقف صورت می گیرد.

وی خطاب به رانندگان وسایل نقلیه سنگین، اظهار کرد: از رانندگان کامیون و تریلرها درخواست داریم تا اگر در آزادراه هستند با توقف در پارکینگ های حاشیه راه، امکان تردد را به خودروها سبک بدهند تا ما بتوانیم نسبت به کاهش ترافیک اقدام کنیم.

به گفته سرهنگ ذاکری منش، مسافران و رانندگان سعی کنند تا در صورت عبور از مسیرهای ارتباطی استان قزوین، در صورت امکان سفر خود را به فردا /شنبه/ موکول کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha