منصوری: بازی فرانسه با آرژانتین سخت‌ترین داوری من بود

تهران -ایرنا- کمک داور مطرح فوتبال ایران، گفت: سخت‌ترین بازی که من در طول دوران داوری‌ام پست سر گذاشتم به بازی فرانسه و آرژانتین اختصاص داشت که در جام‌جهانی ۲۰۱۸ بود.

به گزارش جمعه شب ایرنا، محمدرضا منصوری که دیدار پرسپولیس و ملوان آخرین قصاوتش‌ بود، اظهار داشت:با توجه به اینکه ۴۵ سالم تمام شده و دیگر عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال نبودم، امشب آخرین قضاوتم را پشت سر گذاشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانست در ایران به داوری ادامه دهد؟ گفت: در ایران قانون تناقص دارد و قانون ۴۵ سال است. فیفا می‌گوید قانون ۴۵ سال را بر دارید که البته بر نمی‌دارند، اما جای دیگر حرفی دیگر می‌زنند که به آن عمل نمی‌شود.

منصوری در پایان گفت: سخت‌ترین بازی که من در طول دوران داوری‌ام پست سر گذاشتم به بازی فرانسه و آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸ اختصاص داشت.

محمد رضا منصوری، کمک داور باسابقه فوتبال ایران برای همیشه از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

منصوری سابقه دو بار حضور و قضاوت در جام‌های جهانی فوتبال را در کارنامه درخشان خود دارد.

او یک بار در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر شد و بار دیگر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر.

مجموعا او ۶ بار در جام جهانی‌ها قضاوت کرد و وظیفه کمک داوری این رقابت‌ها را به عهده داشت.

منصوری از جمله داوران باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود که از سال ۷۷ داوری را شروع کرد و در سال ۸۴ به جمع داوران حرفه‌ای فوتبال ایران اضافه شد.

از جمله مهم‌ترین بازی‌هایی منصوری به عنوان کمک داور در جام جهانی حضور داشت می‌توان به جام جهانی ۲۰۱۸ اشاره کرد که این داور در بازی رده بندی دیدار تیم‌های انگلستان و بلژیک را قضاوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha