۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبر: 85442307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۳۷ پرونده در تعزیرات حکومتی اردستان رسیدگی شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبر: 85442307
۶۳۷ پرونده در تعزیرات حکومتی اردستان رسیدگی شد

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت:سال گذشته تعداد ۶۳۷ فقره پرونده قاچاق کالا و خدمات در اداره تعزیرات حکومتی اردستان رسیدگی و مختومه شد.

امید اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده مربوط به تخلفات کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا است که از طریق اداره های جهادکشاورزی،صنعت،معدن و تجارت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان اردستان به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.
وی تصریح کرد: سال گذشته به ۳۳۸ فقره پرونده قاچاق کالا رسیدگی و قاچاقچیان در مجموع به پرداخت ۱۱۸ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان بیان کرد:در همین مدت به ۲۴۵ فقره پرونده کالا و خدمات رسیدگی و متخلفان به پرداخت مبلغ ۳۶۷ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
اسلامی اضافه کرد: درسال گذشته ۵۴ فقره پرونده تخلف بهداشتی در این اداره رسیدگی و متخلفان به پرداخت یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی در راستای انجام وظایف قانونی خود با متخلفان برخورد قاطع کرده از حقوق قانونی مردم دفاع می کند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha